El Consell Comarcal del Vallès Occidental, amb l’impuls de l’Ajuntament de Matadepera, posa en marxa el segon cicle de jornades virtuals pera acompanyar i facilitar a les empreses, pimes i autònoms la realització de tràmits virtuals amb l’Administració Pública.
Aquest segon cicle de tallers virtuals està adreçat a tots els sectors del teixit empresarial.
El primer taller dona les eines per a identificar-se davant la Administració Pública d’una manera simple i eficient. Durant el segon taller es treballaran els tràmits en línia i la Finestretra Única Empresarial i, per últim, el tercer taller es dedicarà a la factura electrònica.
Els tallers s’inicien el proper dia 30 de novembre i s’hi pot accedir realitzant les inscripcions a l’enllaç que s’adjunta en aquest mateix correu electrònic. Cada taller té una durada de dues hores en horari de 15:00 a 17:00.
Cliqueu aquí per a més informació
Persona de contacte: Esther Sáez Ortiz
saezoe@ccvoc.cat