Sessió virtual fòrum debat: L’impacte de la crisi covid19 en la gestió dels RRHH.

Ja tenim el vídeo de la sessió gràcies a la gravació d’Trivière Partners.

L’índex de les intervencions és el següent:

  1. Benvinguda institucional. Javier Silva, alcalde Ajuntament de Polinyà.
  2. Presentació de la jornada. Sebastián Trivière, CEO de Trivière Partners.
  3. ERTO’s i ERO’s. Despatx advocats Toda & Nel·lo.
  4. Plans d’igualtat. Alexandra Blanco, Talent Searching Consultant de Trivière Partners.
  5. Alliance Healthcare: la visió d’una empresa del territori. Bernat Romero, HRBP d’Alliance Healthcare.
  6. Persones i talent. Ismael Durán, Director RRHH de Trivière Partners

Format online. Espai virtual de Can Gavarra.

Data: 17 de desembre

Horari: 9 a 11,30 h

En el marc de l’actual crisi sobrevinguda per la covid19, s’ha organitzat una sessió de fòrum debat sobre l’impacte que està tenint en la gestió dels recursos humans, amb l’objectiu de reflexionar i compartir experiències sobre els canvis que la crisi està comportant en aquest àmbit: canvis normatius, protocols, teletreball, ERTO’s, etc.

Aquesta sessió de fòrum debat es focalitzarà en aquests aspectes:

  • ERO’s i ERTO’s
  • Plans d’igualtat i la seva obligatorietat
  • Formació: noves competències requerides per la crisi covid i la transformació digital
  • Talent i desenvolupament de persones

La sessió es realitzarà en format online i s’adreça als professionals de recursos humans del territori. En el decurs de la mateixa es comptarà amb la presència de consultors experts en els temes ERO’s i ERTO’s i plans d’igualtat, així com de professionals de recursos humans d’empreses del territori, que exposaran el cas de la seva empresa.i la seva visió sobre l’àmbit de la gestió de persones a l’actualitat.

L’empresa consultora de RRHH Trivière Partners co-organitza la sessió de cicle fòrum i dinamitzarà la sessió.

Es tractarà d’una sessió amb una durada prevista de 2,5 hores, que inclourà:

  • Resolució de problemes
  • Creació d’idees
  • Distribució de coneixement
  • Participació activa dels convocats
  • Networking
  • Compartiment de millors pràctiques: actuals i de futur
  • Lliçons apreses i Reflexions col·lectives

Comparteix

Facebook
Twitter
LinkedIn
WhatsApp
Email