El (nou) consumidor es 3.0, com acomplir amb les seves expectatives

Et presentem el curs «El (nou) consumidor es 3.0, com acomplir amb les seves expectatives» que es realitzarà en dues sessions de dues hores els pròxims dilluns 12 i 19 de març.

Objectius

Sessió 1:

  • Aprendre a dibuixar el teu client objectiu: què és un arquetip de client 3.0 i quines expectatives hem de generar-li.
  • Descobrir l’evolució del consumidor en general: canvis d’hàbits, necessitats i motivacions.
  • Aprendre les tècniques online i offline amb les que abordar aquesta nova tipologia de consumidor per no deixar-lo indiferent.
  • Aprendre a identificar noves oportunitats de negoci inspirades en els nous hàbits i tendències de consum imperants.
  • Emprar les noves tecnologies com a eina d’innovació per generar noves propostes de productes i serveis pels canals més adients.

Sessió 2:

  • Dibuixar el nostre client objectiu: generant el perfil de client 3.0 i quines particularitats i canvis d’hàbits el defineixen.
  • Saber com es caracteritza el nou consumidor 3.0 i quines expectatives hem de generar-li. Rol-plays i simulacions d’interacció amb aquest nou target.
  • Aplicar les tècniques online i offline amb les que abordar el nostre consumidor 3.0 i no deixar-lo indiferent. Determinar la nostra estratègia.
  • Identificar noves oportunitats de negoci inspirades en els nous hàbits i tendències de consum, i emprar aquestes tendències per justificar la (re) definició de les nostres propostes.

Continguts:

Sessió 1:

  • (Re)definint els rols empresa-consumidor i les noves tendències de consum imperants (economia col·laborativa, influencers, ‘prosumers’, etc.).
  • Com l’evolució dels segments afecten a la nostra activitat empresarial i als hàbits de consum de manera silenciosa, i com articular-ho com a eina per a la innovació.
  • Què és el Persona Empathy Mindmap i com emprar-lo: un canvas per relacionar els nous arquetips de consumidors (prosumers, fansumers, etc.)
  • Què és el Consumer Trend Canvas i com emprar-lo: un canvas per evolucionar les nostres propostes en base a un corrent de consum concret.

Sessió 2:

  • Elaboració, de manera individual, dels lliuraments següents:
  • Fitxa d’arquetip de consumidor 3.0.
  • El mapa del viatge del consumidor 3.0 i la nostra cadena de valor.
  • Persona Empathy Mindmap.
  • Consumer Trend Canvas.

Qui?

La formació la realitzarà Xavier Olivares de isotònia

Està dirigida a emprenedors, pimes, micropimes, i comerços

Quan?

Seràn 2 sessions de 4 hores de durada.

El dimarts i dimecres, 27/04/2021 i 28/04/2021 de 10 a 14 h.

Vols participar?

Inscriu-te al curs: El (nou) consumidor es 3.0, com acomplir amb les seves expectatives.

Comparteix

Facebook
Twitter
LinkedIn
WhatsApp
Email