Et presentem el curs «El (nou) consumidor es 3.0, com acomplir amb les seves expectatives» que es realitzarà en dues sessions de dues hores els pròxims dilluns 12 i 19 de març.
Objectius
Sessió 1:
- Aprendre a dibuixar el teu client objectiu: què és un arquetip de client 3.0 i quines expectatives hem de generar-li.
- Descobrir l’evolució del consumidor en general: canvis d’hàbits, necessitats i motivacions.
- Aprendre les tècniques online i offline amb les que abordar aquesta nova tipologia de consumidor per no deixar-lo indiferent.
- Aprendre a identificar noves oportunitats de negoci inspirades en els nous hàbits i tendències de consum imperants.
- Emprar les noves tecnologies com a eina d’innovació per generar noves propostes de productes i serveis pels canals més adients.
Sessió 2:
- Dibuixar el nostre client objectiu: generant el perfil de client 3.0 i quines particularitats i canvis d’hàbits el defineixen.
- Saber com es caracteritza el nou consumidor 3.0 i quines expectatives hem de generar-li. Rol-plays i simulacions d’interacció amb aquest nou target.
- Aplicar les tècniques online i offline amb les que abordar el nostre consumidor 3.0 i no deixar-lo indiferent. Determinar la nostra estratègia.
- Identificar noves oportunitats de negoci inspirades en els nous hàbits i tendències de consum, i emprar aquestes tendències per justificar la (re) definició de les nostres propostes.
Continguts:
Sessió 1:
- (Re)definint els rols empresa-consumidor i les noves tendències de consum imperants (economia col·laborativa, influencers, ‘prosumers’, etc.).
- Com l’evolució dels segments afecten a la nostra activitat empresarial i als hàbits de consum de manera silenciosa, i com articular-ho com a eina per a la innovació.
- Què és el Persona Empathy Mindmap i com emprar-lo: un canvas per relacionar els nous arquetips de consumidors (prosumers, fansumers, etc.)
- Què és el Consumer Trend Canvas i com emprar-lo: un canvas per evolucionar les nostres propostes en base a un corrent de consum concret.
Sessió 2:
- Elaboració, de manera individual, dels lliuraments següents:
- Fitxa d’arquetip de consumidor 3.0.
- El mapa del viatge del consumidor 3.0 i la nostra cadena de valor.
- Persona Empathy Mindmap.
- Consumer Trend Canvas.
Qui?
La formació la realitzarà Xavier Olivares de isotònia
Està dirigida a emprenedors, pimes, micropimes, i comerços
Quan?
Seràn 2 sessions de 4 hores de durada.
El dimarts i dimecres, 27/04/2021 i 28/04/2021 de 10 a 14 h.
Vols participar?
Inscriu-te al curs: El (nou) consumidor es 3.0, com acomplir amb les seves expectatives.